Zarządzenie Nr 59.2025
Wójta Gminy Czernichów
z dnia 16 maja 2025 r.


w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację zadań publicznych w dziedzinie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury
i dziedzictwa narodowego na terenie Gminy Czernichów w 2025 r.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.) w związku art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 z późn. zm.) oraz § 1 rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonywania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057), a także uchwały Nr VIII.89.2024 Rady Gminy Czernichów z dnia 28 października 2024 r. w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Czernichów z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 rok, zarządzam, co następuje:

§1
1. Ogłasza się otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w dziedzinie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury dziedzictwa narodowego.
2. Zlecenie realizacji zadania publicznego będzie mieć formę wspierania działań wraz z udzieleniem dotacji na jego dofinansowanie.

§2
Na realizację projektów wybranych w ramach tego konkursu przeznacza się środki finansowe w wysokości 23 100 złotych (słownie: dwadzieścia trzy tysiące sto złotych).

§3
Treść ogłoszenia konkursu ofert stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§4.
Wzór oferty stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§5
 
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.

§6
Wzór sprawozdania stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zarządzenia.

§7
Klauzula informacyjna Ochrony Danych Osobowych stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zarządzenia.

§8
Wykonanie zarządzenia powierza się Koordynatorowi Zespołu Promocji i Współpracy.

§9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.